Dnes je pátek 22. září 2017, svátek má Darina

Nabídka kurzů / HRADEC KRÁLOVÉ / Rozvoj osobnosti, komunikační dovednosti

Profesionální sekretářka, asistentka
se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu

Termín:
pondělí 23. říjen 2017 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
HRADEC KRÁLOVÉ, Hotel Alessandria, Třída SNP 733, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě
Doprava: - z autobusového nádraží trolejbusem č. 6 směr Slezské předměstí - cihelna, výstup na zastávce Alessandria - z hlavního vlakového nádraží trolejbusem č. 6 směr Slezské předměstí - cihelna, výstup na zastávce Alessandria
Cena:
1.800,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
PhDr. Antonín BRYKS

psychoterapeut, supervizor, lektor v oblasti psychologie a komunikace



Další semináře s tímto lektorem

Program

Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve zvládání náročných a konfliktních situací a základech profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě v zaměstnání - zásady správného etického jednání, oblékání, společenské konverzace... Posluchači získají informace také k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů, naučí se některé základní technologické postupy při přípravě občerstvení v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se, oblékat, seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a konfliktní situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod. Psychologické aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika zákazníka-klienta. Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků, které mohou zlepšit komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký používat inventář. Jak připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a z jaké strany pokrmy a nápoje nabízet či podávat a další neméně zajímavé a pro praxi přínosné informace. Diskuse, dotazy.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu 23.10.2017