Dnes je čtvrtek 21. září 2017, svátek má Matouš

Nabídka kurzů / BRNO / Účetnictví ÚSC a příspěvkových organizací

Účetní závěrka za r. 2017 a účetní aktuality r. 2018

Termín:
úterý 5. prosinec 2017 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
informace o místě / zobrazit na mapě

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD
v Brně. Lze použít tramvaje:

  • č. 2 směr Stará Osada
  • č. 4 směr Obřany
  • Vystoupíte na zastávce Tkalcovská (třetí zastávka od Hlavního nádraží ČD). Po vystoupení půjdete cca 50 m směrem zpět. Po levé straně ulice Cejl je nově zrekonstruovaný dům č. 62 (zelené barvy). Projdete průjezdem do dvorního traktu, zde vchodem vpravo do budovy. Ve druhém poschodí vlevo se nachází učebny vzdělávací agentury. Do učeben je bezbariérový přístup.
    Při použití automobilu lze parkovat u obchodního domu ALBERT, který se nachází k blízkosti objektu, u světelné křižovatky ulic Cejl a Tkalcovská (parkoviště zpoplatněno).


    BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
Cena:
1.750,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Ing. Hana JURÁŇOVÁ

daňová poradkyně a auditorka, spoluautorka publikace Inventarizace ve veřejné správě



Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK I./PV-147/2003.

Program

Rekapitulace povinností spojených se sestavením účetní závěrky za r. 2017:
  • Platný legislativní rámec pro závěrkové práce r. 2017
  • Definice účetní závěrky – výkazy
  • Závěrkové operace
  • Zpracování výsledků inventarizace do účetní závěrky, inventarizační a zúčtovatelné rozdíly, inventurní soupisy potvrzující ověření účtů před sestavením závěrky, inventarizační zpráva
  • Kontrola úplnosti zaúčtovaných operací v účetních knihách
  • Hospodářský výsledek za hlavní i hospodářskou činnost, základ daně z příjmů právnických osob, výpočet DPPO a její zaúčtování, významné změny zákona o daních z příjmů pro r. 2017, silniční daň.
Stručná informace o změnách účetních a daňových předpisů pro ÚSC a p.o. od 1. 1. 2017 – podle aktuální situace v připravované legislativě
  • Novela zákona o účetnictví
  • Novela vyhlášky č. 410/2009
  • Novely ČÚS
  • Novela zákona č. 250/2000 Sb. pro obce (předpoklad v oblasti poskytování a kontrol transferů), pro p.o. (předpoklad v oblasti účtování o fondech)
  • Novela zákona č. 218/200 Sb. – předpoklad změn pro příjemce dotací
  • Novela zákona o daních z příjmů č. 586/1992, změny přijaté v r. 2017
  • Novela zákona o DPH č. 235/2004 Sb., změny ve zdaňování prodeje nemovitostí a další – přijato v r. 2017.
Informace o změnách souvisejících s konsolidací výkazů za ČR
  • Konsolidační vyhláška – konsolidační celky, předpokládané významnosti od 1.1.2018
  • Technická vyhláška – důležité termíny, zapojení ostatních subjektů, PAP a PKP.
  • Povinnosti některých obchodních společností založených ÚSC za r. 2017 – převodové můstky pro potřeby konsolidace, informace a kontrolní mechanismy zavedené ÚSC ke svým obchodním korporacím
Informace o stavu přípravy zákona o vnitřní kontrole, který by měl nahradit Zákon o finanční kontrole a jehož přijetí vyvolá celou řadu změn v organizaci činnosti veřejné správy.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Účetní závěrka za r. 2017 a účetní aktuality r. 2018 05.12.2017