Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Jak vybudovat pozitivní a růstové klima ve škole

Termín Místo Cena
5.12.2024 09:00 - 14:30

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 400 Kč(coffee break, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Seminář pro pedagogy škol ZŠ i SŠ zaměřený na tvorbu pozitivního a růstového klimatu ve škole.
Nabízíme odlišný pohled na tuto často diskutovanou tematiku. Zaměříme se jednak na úhel pohledu v kontextu dnešní postcovidové doby a také z pohledu změn, jak se nám mění šikana, konflikty ve třídách a vztahové problémy ve škole mění a projevují.
Posouváme tedy problematiku do skučně preventivní podoby, tedy nikoliv pouze na následné řešení situací, ale na skučenou prevenci, tedy do doby, než se problém projeví. Na semináři se tak budeme zabývat těmito tématy:
  • Jak identifikovat i malé signály a nevhodné formy chování a eliminovat jejich vliv hned v počátku
  • Jak se nám mění šikana a nevhodné formy chování v kontextu doby a jak nám to změnila situace kolem C-19
  • Jak si nastavit systém a pravidla ve třídě, abychom podchytili problémy hned v počátku
  • Konkrétní strategie a postupy, které fungují preventivně
  • Mechanismy, vnitřní dynamika skupin a další faktory, které dále ovlivňují projevy chování žáků
  • Konkrétní pravidla ve třídách a role třídních učitelů jakožto důležitých osob v prevenci (ne)žádoucího chování žáků a celých tříd
  • Kazuistiky a příklady z praxe včetně konkrétních funkčních řešení

Určeno pro všechny typy a stupně škol včetně SVČ apod.

Mgr. Miloslav HUBATKA

Zobrazit kurzy

Tisk