Dnes je středa 20. září 2017, svátek má Oleg

Nabídka kurzů / ZLÍN / Personální oblast

Zákoník práce - komplexní průvodce zákoníkem práce – celodenní školení

Program

Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat. Po absolvování celodenního školení získá účastník znalosti související se vznikem, změnou i zánikem pracovního poměru, stejně jako dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr tak, aby se v praxi vyvaroval často vyskytujícím se chybám.
Seminář je určen pro účastníky na pozici zaměstnance i zaměstnavatele.
Obsah semináře:
1. Čemu se z pohledu pracovního práva vyvarovat při výběru zaměstnanců a jak tyto zaměstnance vybrat?
2. Vznik pracovního poměru se zaměřením na pracovní smlouvu v praxi. Zaměstnavatelé i zaměstnanci se často nevědomky vzdávají svých práv přímo v pracovní smlouvě. Během školení rozebereme pracovní smlouvu, ukážeme si nejčastější chyby v pracovních smlouvách a to, jak se jim vyvarovat.
3. Zkušební doba komplexně - k čemu slouží a jak ji správně sjednat?
4. Pracovní poměr na dobu určitou a neurčitou - výhody a nevýhody pro zaměstnance a zaměstnavatele. Nejčastější chyby v praxi a jak jim předejít.
5. Změny pracovního poměru - je možná změna zaměstnance a zaměstnavatele? Kdy je zaměstnavatel povinen převést zaměstnance na jinou práciPracovní cesta a s ní spojené nejasnosti - překrývání s pracovní dobou, její odmítnutí a s tím spojené následky.
6. Skončení pracovního poměru z pohledu teorie i praxe, zajímavá soudní rozhodnutí. Upozornění na nejčastější chyby zaměstnanců i zaměstnavatelů, které vedou k mnohaletým soudním sporům a rady, jak jim předcházet. Kterým zaměstnancům náleží odstupné a kdy je zaměstnanec povinen jej vrátit?
7. Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr z pohledu zákoníku práce.
8. Pracovní doba a doba odpočinku - typy rozvržení, pružná pracovní doba, konto pracovní doby, přestávky v práci, doba odpočinku atd. Mimo jiné budou vysvětleny rozdíly mezi zkrácenou a kratší pracovní dobou, povinnost zaměstnavatele umožnit práci na "zkrácený úvazek" některým zaměstnancům, nejasnosti v praxi u konta pracovní doby, komu a v jaké délce náleží přestávky v práci, vysvětlení, které přestávky se započítávají a které se nezapočítávají do pracovní doby. Dále se zaměříme na základní přehled dob odpočinku, práci přesčas a v noci či na pracovní pohotovost a odměnu s tím spojenou. Upozorníme na nejčastější sankce od inspekce práce v souvislosti s pracovní dobou a možnosti obrany proti těmto sankcím.
9. Dovolená z pohledu teorie a praxe. Jednotlivé typy dovolené, čerpání dovolené a čemu se v praxi vyvarovat.
10. Náhrada škody - Zaměstnanec způsobí škodu - jak má zaměstnavatel postupovat? Jaké jsou jeho nároky a možné způsoby náhrady škody? Dohoda o srážkách ze mzdy a její změny. Rozebrána bude tzv. dohoda o hmotné odpovědnosti a dohoda o odpovědnosti za ztrátu svěřených předmětů z pohledu teorie i s praktickými příklady. Odpovědnost zaměstnavatele za škodu způsobenou zaměstnanci.
11. Další instituty pracovního práva - Doručování, vnitřní předpis, osobní spis, potvrzení o zaměstnání, pracovní posudek, základní práva a povinnosti zaměstnance i zaměstnavatele atd.
Diskuse, dotazy.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zákoník práce - komplexní průvodce zákoníkem práce – celodenní školení 19.12.2017