Dnes je pondělí 25. září 2017, svátek má Zlata

Nabídka kurzů / BRNO / Personální oblast

Zákoník práce - novelizace zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů

Termín:
pátek 13. říjen 2017 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
informace o místě / zobrazit na mapě

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD
v Brně. Lze použít tramvaje:

  • č. 2 směr Stará Osada
  • č. 4 směr Obřany
  • Vystoupíte na zastávce Tkalcovská (třetí zastávka od Hlavního nádraží ČD). Po vystoupení půjdete cca 50 m směrem zpět. Po levé straně ulice Cejl je nově zrekonstruovaný dům č. 62 (zelené barvy). Projdete průjezdem do dvorního traktu, zde vchodem vpravo do budovy. Ve druhém poschodí vlevo se nachází učebny vzdělávací agentury. Do učeben je bezbariérový přístup.
    Při použití automobilu lze parkovat u obchodního domu ALBERT, který se nachází k blízkosti objektu, u světelné křižovatky ulic Cejl a Tkalcovská (parkoviště zpoplatněno).


    BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
Cena:
1.700,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál + ÚZ Zákoník práce )
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK I./PV-251/2003.

Program

Cílem semináře je seznámení účastníků s velkou novelou zákoníku práce, a to komparací stávající a nové právní úpravy. Účastníkům budou zdůrazněny změny v zákoně o inspekci práce a v zákoně o zaměstnanosti. Po absolvování školení získá účastník znalosti aktuálně účinné i připravované právní úpravy tak, aby se zorientoval v připravovaných legislativních změnách v komparaci s dosavadní právní úpravou v roce 2017 a 2018.
Seminář je určen pro účastníky na pozici zaměstnance i zaměstnavatele, jednatelů, řadových i vedoucích zaměstnanců HR. Určeno pro začátečníky ale i pro pokročilé.
Obsah semináře: 
Novelizace - zdůraznění klíčových změn v zákoníku práce, zákoně o inspekci práce a v zákoně o zaměstnanosti v roce 2017 a 2018 s komparací stávající právní úpravy zákoníku práce.
Vrcholový řídící zaměstnanec – nový institut v zákoníku práce, pro koho je určen, seznámení se se základní právní úpravou
Změny pracovního poměru a nabídková povinnost zaměstnavatele, změna místa výkonu práce z důvodu nezbytné provozní potřeby – přehled nejdůležitějších změn v oblasti převádění na jinou práci a následky odmítnutí výkonu jiné práce
Návrat z mateřské a rodičovské dovolené nově! Správné sjednávání zástupů.
Dohoda o provedení práce a dohoda o pracovní činnosti – významné změny v právní úpravě, změny vyrovnávacího období, nutnost evidence pracovní doby, povinnost přestávek a další. Změny v odměňování u dohod. 
Pracovní doba – novinky v úpravě práv a povinností zaměstnance a zaměstnavatele, pružné rozvržení pracovní doby a pracovní pohotovost
Minimální a zaručená mzda – na koho se nově vztahuje
Základní přehled a změny v právní úpravě dovolené – přepočítávání na hodiny, změny v krácení dovolené, jiné druhy dovolené, změny v převádění dovolené, změna v posuzování překážek v práci. 
Právní úprava práce konané mimo pracoviště zaměstnavatele (teleworking, práce z domova)
Změny v doručování podle zákoníku práce
Rozhodování pracovněprávních sporů
Lektoři si vyhrazují právo přizpůsobit obsah semináře dle aktuálně probíhajícího legislativního procesu.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zákoník práce - novelizace zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů 13.10.2017