Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců

Termín Místo Cena (vč. DPH)
4.12.2024 09:00 - 15:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 500 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
  • Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
  • Chvála a kritika
  • Pochvala jako nástroj motivace
  • Pozitivní zpětná vazba
  • Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
  • Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
  • Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
  • Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
  • Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
  • Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
  • Význam a motivace hodnocení
  • Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
  • Umíte motivovat sám sebe?
  • Něco pro inspiraci - konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
  • Diskuse, dotazy

Upozornění a certifikáty

  • Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk