Dnes je pátek 22. září 2017, svátek má Darina

Nabídka kurzů / ÚSTÍ NAD LABEM / Specializované semináře

Zadávání veřejných zakázek - jak na otevřené a zjednodušené podlimitní řízení od vyhlášení až po uzavření smlouvy

Termín:
úterý 24. říjen 2017 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
ÚSTÍ NAD LABEM, Interhotel BOHEMIA, Mírové náměstí 6, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě

Cena:
1.700,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál )
Přednáší:
Mgr. Martin BUDIŠ
odborný lektor akreditován MV ČR pro školení zákona o veřejných zakázkách, Osvědčení MMR o absolvování školení školitelů k problematice zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění

Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK I./PV-141/2003.

Program

Účastníci budou seznámeni s právní úpravou dvou nejčastějších druhů zadávacích řízení – otevřené a zjednodušené podlimitní řízení.
Účastníci semináře získají veškeré potřebné znalosti pro úspěšné zadávání veřejných zakázek a schopnost správné analýzy organizace zadávacích řízení, naučí se minimalizovat riziko porušení zákona.
Na semináři budou účastníci uvedeni do problematiky veřejných zakázek z pohledu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Budou seznámeni s nejzásadnějšími změnami procesu zadávání veřejných zakázek prostřednictvím otevřeného řízení a zjednodušeného podlimitního řízení. Dále se základními pojmy, které se v rámci těchto zadávacích řízení vyskytují, postupně budou seznámeni se způsoby zahájení, minimální zákonné lhůty v průběhu řízení a také odlišnosti týkající se způsobu prokazování splnění kvalifikace.
V rámci semináře si účastníci projdou celý průběh zadávacího řízení, od přípravy zadávací dokumentace, vyplnění formulářů, povinných dokumentů zpracovávaných v průběhu řízení až po ukončení zadávacího řízení.
Účastníci budou seznámeni s jednotlivými dokumenty, které má zadavatel povinnost z pohledu zákona zpracovat.
Účastníci budou upozorněni na rozsah možných požadavků na kvalifikaci a způsob jejich prokazování, budou seznámení s postupy při otevírání, posuzování a hodnocení nabídek.
Program:
•    Otevřené řízení a zjednodušené podlimitní řízení
•    Porovnání průběhu zadávacího řízení
•    Náležitosti zadávací dokumentace – příklad nastavení kvalifikačních předpokladů, hodnotících kritérií, lhůt a dalších požadavků zadavatele
•    Způsob zahájení zadávacího řízení
•    Povinné formuláře uveřejňované v rámci otevřeného řízení
•    Nastavení správných lhůt v rámci zadávacího řízení
•    Způsob prokazování kvalifikace a jeho odlišnosti mezi oběma zadávacími řízeními
•    Otevírání, posouzení a hodnocení nabídek
•    Mimořádně nízká nabídková cena
•    Souhrn dokumentů, které zákon povinně ukládá zadavateli v průběhu zadávacího řízení vyhotovit
•    Ukončení zadávacího řízení, zrušení zadávacího řízení, zvláštní instituty
•    Proces uzavření smlouvy na veřejnou zakázku a její možné změny
•    Dotazy, diskuze

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zadávání veřejných zakázek - jak na otevřené a zjednodušené podlimitní řízení od vyhlášení až po uzavření smlouvy 24.10.2017