Dnes je pátek 22. září 2017, svátek má Darina

Nabídka kurzů / BRNO / Specializované semináře

Zadávání veřejných zakázek - jak na otevřené a zjednodušené podlimitní řízení od vyhlášení až po uzavření smlouvy

Termín:
čtvrtek 2. listopad 2017 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
informace o místě / zobrazit na mapě

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD
v Brně. Lze použít tramvaje:

  • č. 2 směr Stará Osada
  • č. 4 směr Obřany
  • Vystoupíte na zastávce Tkalcovská (třetí zastávka od Hlavního nádraží ČD). Po vystoupení půjdete cca 50 m směrem zpět. Po levé straně ulice Cejl je nově zrekonstruovaný dům č. 62 (zelené barvy). Projdete průjezdem do dvorního traktu, zde vchodem vpravo do budovy. Ve druhém poschodí vlevo se nachází učebny vzdělávací agentury. Do učeben je bezbariérový přístup.
    Při použití automobilu lze parkovat u obchodního domu ALBERT, který se nachází k blízkosti objektu, u světelné křižovatky ulic Cejl a Tkalcovská (parkoviště zpoplatněno).


    BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
Cena:
1.700,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál )
Přednáší:
Mgr. Martin BUDIŠ
odborný lektor akreditován MV ČR pro školení zákona o veřejných zakázkách, Osvědčení MMR o absolvování školení školitelů k problematice zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění

Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK I./PV-141/2003.

Program

Účastníci budou seznámeni s právní úpravou dvou nejčastějších druhů zadávacích řízení – otevřené a zjednodušené podlimitní řízení.
Účastníci semináře získají veškeré potřebné znalosti pro úspěšné zadávání veřejných zakázek a schopnost správné analýzy organizace zadávacích řízení, naučí se minimalizovat riziko porušení zákona.
Na semináři budou účastníci uvedeni do problematiky veřejných zakázek z pohledu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Budou seznámeni s nejzásadnějšími změnami procesu zadávání veřejných zakázek prostřednictvím otevřeného řízení a zjednodušeného podlimitního řízení. Dále se základními pojmy, které se v rámci těchto zadávacích řízení vyskytují, postupně budou seznámeni se způsoby zahájení, minimální zákonné lhůty v průběhu řízení a také odlišnosti týkající se způsobu prokazování splnění kvalifikace.
V rámci semináře si účastníci projdou celý průběh zadávacího řízení, od přípravy zadávací dokumentace, vyplnění formulářů, povinných dokumentů zpracovávaných v průběhu řízení až po ukončení zadávacího řízení.
Účastníci budou seznámeni s jednotlivými dokumenty, které má zadavatel povinnost z pohledu zákona zpracovat.
Účastníci budou upozorněni na rozsah možných požadavků na kvalifikaci a způsob jejich prokazování, budou seznámení s postupy při otevírání, posuzování a hodnocení nabídek.
Program:
•    Otevřené řízení a zjednodušené podlimitní řízení
•    Porovnání průběhu zadávacího řízení
•    Náležitosti zadávací dokumentace – příklad nastavení kvalifikačních předpokladů, hodnotících kritérií, lhůt a dalších požadavků zadavatele
•    Způsob zahájení zadávacího řízení
•    Povinné formuláře uveřejňované v rámci otevřeného řízení
•    Nastavení správných lhůt v rámci zadávacího řízení
•    Způsob prokazování kvalifikace a jeho odlišnosti mezi oběma zadávacími řízeními
•    Otevírání, posouzení a hodnocení nabídek
•    Mimořádně nízká nabídková cena
•    Souhrn dokumentů, které zákon povinně ukládá zadavateli v průběhu zadávacího řízení vyhotovit
•    Ukončení zadávacího řízení, zrušení zadávacího řízení, zvláštní instituty
•    Proces uzavření smlouvy na veřejnou zakázku a její možné změny
•    Dotazy, diskuze

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zadávání veřejných zakázek - jak na otevřené a zjednodušené podlimitní řízení od vyhlášení až po uzavření smlouvy 02.11.2017