Dnes je středa 20. září 2017, svátek má Oleg

Nabídka kurzů / OLOMOUC / Celní oblast

Celní sazebník EU pro rok 2018 a zařazování zboží pro celní řízení v dovozu a vývozu, pro určování původu zboží a pro statistiku Intrastat CZ

Termín:
čtvrtek 2. listopad 2017 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
OLOMOUC, BEA centrum, tř. Kosmonautů 1288/1, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě
od hlavního nádraží 5 minut chůze nebo tramvají č. 1 (směr Nová ulice) nebo tramvají č. 5 (směr Trnkova)
Cena:
1.800,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )

Program

  • Nový celní sazebník EU pro rok 2018
  • Změny nomenklatur KN EU (nové nomenklatury)
  • Celní sazebník EU a TARIC
  • Harmonizovaného systému 
  • Kombinované nomenklatury EU
  • Všeobecná interpretační pravidla pro zařazování zboží
  • Charakter a pravidla jednotlivých tříd Kombinované nomenklatury EU
  • Charakter a pravidla jednotlivých tříd Kombinované nomenklatury EU
  • Metodika a proces zařazování zboží do podpoložek Kombinované nomenklatury EU
  • Vysvětlivky k Harmonizovanému systému a Kombinované nomenklatuře EU
  • Závazná informace o sazebním zařazení zboží
  • Nezávazné zařazení zboží 
  • Databáze EZISZ (EBTI)
  • Povinné zařazení určitých druhů zboží do KN EU dle předpisu EU – Prováděcí nařízení komise EU
  • Zařazování zboží pro celní řízení dovoz, vývoz 
  • Zařazování zboží pro oblast uplatnění preferenčního snížení cla – původ zboží
  • Zařazování zboží pro statistiku Intrastat CZ
  • Kombinovaná nomenklatura EU a DPH a spotřební daně
  • Důsledky nesprávného zařazení zboží, porušení celních předpisů, sankce.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2017
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Celní sazebník EU pro rok 2018 a zařazování zboží pro celní řízení v dovozu a vývozu, pro určování původu zboží a pro statistiku Intrastat CZ 02.11.2017