Dnes je neděle 21. leden 2018, svátek má Běla

Nabídka kurzů / BRNO / Celní oblast

Zahraniční obchod komplexně včetně všech změn 2018 - 3denní

Termín:
středa 31. leden 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h),
čtvrtek 1. únor 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h),
pátek 2. únor 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
informace o místě / zobrazit na mapě

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD
v Brně. Lze použít tramvaje:

  • č. 2 směr Stará Osada
  • č. 4 směr Obřany
  • Vystoupíte na zastávce Tkalcovská (třetí zastávka od Hlavního nádraží ČD). Po vystoupení půjdete cca 50 m směrem zpět. Po levé straně ulice Cejl je nově zrekonstruovaný dům č. 62 (zelené barvy). Projdete průjezdem do dvorního traktu, zde vchodem vpravo do budovy. Ve druhém poschodí vlevo se nachází učebny vzdělávací agentury. Do učeben je bezbariérový přístup.
    Při použití automobilu lze parkovat u obchodního domu ALBERT, který se nachází k blízkosti objektu, u světelné křižovatky ulic Cejl a Tkalcovská (parkoviště zpoplatněno).


Cena:
5.550,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Marek REINOHA

poradce v oblasti cel a unijního obchodu, certifikován jako lektor tématu INCOTERMS 2010 Mezinárodní obchodní komorou (ICC)



Další semináře s tímto lektorem

Program

Komplexní výklad z pohledu uplatňování DPH, celních předpisů, aplikace dodacích doložek INCOTERMS 2010 a vykazování INTRASTATu podle platné legislativy a novelizace českých navazujících předpisů.
Obsah:
1. den
Smluvní ujednání v zahraničním obchodě se zbožím a jejich vliv na uplatňování DPH
  • Přehled obchodních operací spojených se změnou vlastnických práv – nákup, prodej, barter, výměnné obchody, kompenzační obchody, reexport, reexpedice
  • Přehled obchodních operací, které nejsou spojené se změnou vlastnických práv – zušlechťovací operace, smluvní užívání věci
  • Základní náležitosti smluv v mezinárodním obchodě se zbožím – určení smluvních stran, zboží a jeho balení, cena zboží a její určení, dodací lhůta, dodací doložky, platební podmínky a způsob placení, vady a reklamace
  • Charakteristika jednotlivých dodacích doložek INCOTERMS 2010 a jejich využití v jednotlivých druzích přepravy
  • Vliv smluvních ujednání a dodacích doložek INCOTERMS 2010 na uplatňování DPH, příp. celních předpisů při vnitrounijním obchodu se zbožím a při dovozu a vývozu zboží
Vnitrounijní obchod se zbožím (obchod mezi členskými státy EU) z pohledu uplatňování DPH
  • Základní pojmy, základní pravidla vnitrounijního obchodu
  • Pravidla uplatňování DPH při provádění jednotlivých obchodních operací (dodání zboží, zasílání zboží, pořízení zboží, přemístění zboží, třístranné obchody, konsignační sklady, poskytování služeb apod.) – vymezení místa zdanitelného plnění, vymezení vzniku povinnosti přiznat DPH
  • Nový princip reverse charge při nákupu zboží od osob neusazených v tuzemsku zavedený novelou zákona o DPH
  • Souvislost uplatňování DPH se smluvními ujednáními v obchodních smlouvách a dodacími doložkami
  • Daňové doklady – pravidla vystavování daňových dokladů a jejich povinné náležitosti (dodání zboží, reverse charge služby, třístranné obchody, pořízení zboží)
  • Praktické příklady obchodních operací
2. den
Mimounijní obchod (obchod se třetími zeměmi) z pohledu uplatňování DPH a celních předpisů
  • Základní pojmy, základní pravidla mimounijního obchodu
  • Celní předpisy Společenství – celní kodex, prováděcí předpis k celnímu kodexu (nové celní předpisy účinné od 1.5.2016)
  • Celní předpisy ČR – celní zákon, vyhlášky (nové celní předpisy účinnné v ČR od data vyhlášení ve Sbírce zákonů)
  • Celní sazebník EU (TARIC) – aplikace celních sazeb, aplikace obchodně-politických opatření
  • Problematika DPH a celních předpisů při provádění mimounijního obchodu se zbožím (Uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží, uplatňování DPH při prodeji zboží nacházejícího se v celních režimech s podmíněným osvobozením od cla)
  • Změny v uplatňování DPH při vývozu po novele zákona o DPH.
  • Praktické příklady obchodních operací
Poskytování služeb osobám z jiných členských států EU a ze třetích zemí a poskytování služeb těmito osobami z pohledu uplatňování DPH
  • Základní pojmy, základní pravidla poskytování služeb definovaná předpisy o DPH
  • Poskytování služeb do jiných členských zemí EU – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady
  • Poskytování služeb do třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady
  • Poskytování služeb osobami registrovanými v jiných členských zemích EU do tuzemska – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vzniku povinnosti přiznat DPH
  • Poskytování služeb ze třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vzniku povinnosti přiznat DPH
  • Praktické příklady poskytování různých typů služeb
3. den
Výkaznictví vnitrounijního obchodu se zbožím
  • Statistika pohybu zboží v rámci EU (INTRASTAT) – základní pojmy, pravidla vykazování
  • Praktické příklady obchodních operací prováděných v rámci vnitrounijního obchodu se zbožím (případně službami), na kterých je konkrétně řešen způsob vykazování v přiznání k DPH, Souhrnném hlášení a ve výkazu INTRASTAT – příklady jsou koncipovány tak, aby obsáhly veškeré základní druhy obchodních operací, tzn. prodej, nákup, přepracování nebo zušlechtění, opravy, třístranné obchody, konsignační sklady, zasílání zboží apod.
  • Změny ve vykazování INTRASTAU po nabytí účinnost nového celního zákona.
  • Praktické příklady vykazování
  • Diskuse, dotazy.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

leden - únor 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zahraniční obchod komplexně včetně všech změn 2018 - 3denní 31.01.2018