Dnes je neděle 21. leden 2018, svátek má Běla

Nabídka kurzů / PRAHA / Celní oblast

Firemní celní problematika 2018 (statistika Intrastat CZ, zařazování zboží - KN EU, původ zboží)

Termín:
středa 31. leden 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h)
Místo:
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
informace o místě / zobrazit na mapě
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Cena:
1.850,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )

Program

Obsah semináře:
  • Aktuální právní předpisy EU a ČR ke statistice Intrastat pro rok 2018
  • Osoby povinné vykazovat statistiku Intrastat CZ
  • Předmět statistiky Intrastat – zboží a výjimky z vykazování
  • Problematika jednotlivých vykazovaných údajů ve statistice Intrastat CZ
  • Trojstranné obchody a statistika Intrastat CZ
  • Sankce za porušení předpisů statistiky Intrastat CZ
  • Celní sazebník EU a TARIC
  • Pravidla pro zařazování zboží
  • Metodika a proces zařazování zboží do podpoložek Kombinované nomenklatury EU
  • Závazná informace o sazebním zařazení zboží
  • Databáze EZISZ (EBTI)
  • Původ zboží a význam uvádění údajů o původu zboží
  • Preferenční a nepreferenční původ zboží
  • Způsoby prokazování původu zboží v intrakomunitárním a zahraničním obchodu EU.
  • Systém REX
  • Přehled preferenčních mezinárodních dohod s účastí EU
  • Metodika a postup při určování původu zboží

Změna termínu konání semináře z 11. 1. na 31. 1. 2018.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

leden - únor 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Firemní celní problematika 2018 (statistika Intrastat CZ, zařazování zboží - KN EU, původ zboží) 31.01.2018