Dnes je pondělí 19. únor 2018, svátek má Patrik

Nabídka kurzů / BRNO / Účetnictví ÚSC a příspěvkových organizací

Účetní a daňové doklady v praktických příkladech roce 2018

Termín:
úterý 10. duben 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
informace o místě / zobrazit na mapě

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD
v Brně. Lze použít tramvaje:

  • č. 2 směr Stará Osada
  • č. 4 směr Obřany
  • Vystoupíte na zastávce Tkalcovská (třetí zastávka od Hlavního nádraží ČD). Po vystoupení půjdete cca 50 m směrem zpět. Po levé straně ulice Cejl je nově zrekonstruovaný dům č. 62 (zelené barvy). Projdete průjezdem do dvorního traktu, zde vchodem vpravo do budovy. Ve druhém poschodí vlevo se nachází učebny vzdělávací agentury. Do učeben je bezbariérový přístup.
    Při použití automobilu lze parkovat u obchodního domu ALBERT, který se nachází k blízkosti objektu, u světelné křižovatky ulic Cejl a Tkalcovská (parkoviště zpoplatněno).


    BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
Cena:
1.850,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Ing. Hana JURÁŇOVÁ

daňová poradkyně a auditorka, spoluautorka publikace Inventarizace ve veřejné správě



Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK/PV-149/2006.

Program

  • Právní předpisy s účinností k 1. 1. 2018, metodické pokyny a stanoviska GFŘ.
  • druhy dokladů (faktury, prodejky, paragony, zálohové faktury, účtenky EET atd.), pojem faktura nemá žádný předepsaný obsah ani formu
  • náležitosti účetních dokladů, vybraná ustanovení zákona o účetnictví, čísla dokladů
  • oběh účetních dokladů – příklad pro přijaté a vydané faktury – i pro veřejnou správu (dle zákona o finanční kontrole)
  • nově nároky na dokumenty prokazující vyřazení majetku, účelová jednání a vliv na úpravu odpočtu DPH
  • náležitosti daňových dokladů – daň z příjmů, DPH, číslo dokladu, variabilní symbol, povinné údaje pro Kontrolní hlášení
  • úprava faktur pro plátce DPH - aplikace zákona o DPH - datum a místo zdanitelného plnění, uplatňování skont, slev a bonusů, fakturace v tuzemsku, v rámci EU (daňový doklad při pořízení a dodání zboží v rámci EU, při poskytnutí služeb) a mimo EU (náležitosti dokladů ve vztahu k zahraničí – dovoz a vývoz zboží), zjednodušený daňový doklad, splátkový a platební kalendář, opravný daňový doklad, přenesená daňová povinnost (reverse charge) u dodávek stavebních a montážních prací, telefonů, notebooků, nemovitostí. Záznamní povinnost. Kontroly údajů uvedených na dokladech - ručení (nespolehlivý plátce, veřejné číslo účtu)
  • Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proformafaktury, faktury za hotové, přefakturace, smluvní pokuty, problematika účetní, daně z příjmů a DPH
  • Nový občanský zákoník – fakturace na základě objednávek, zakázek, typy smluv, faktura – obchodní listina, splatnost faktur, úroky z prodlení, zánik práva vymáhání, reklamace, uznání dluhu, zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr, vznik, změna a zánik závazků, záloha, závdavek
  • Nedobytné pohledávky, účetní opravné položky – specifické povinnosti pro veřejnou správu, daňové opravné položky – pro všechny typy věřitelů stejné podmínky, vyřazení pohledávek, daňové dopady
  • Elektronizace faktur, elektronické podpisy, doručování (datové schránky), počítačová čitelnost elektronických faktur – formáty XML pro výměnu elektronických dat, nakládání s elektronickými originály, důkazy v případě sporů nebo při kontrole finančního úřadu, připravovaná legislativa – připomínkové řízení 
  • Faktury v cizí měně, cizí jazyk, kurzové rozdíly
  • Archivace dokladů
  • praktické příklady – faktury od vystavení, přes zaplacení až k archivaci
  • specifické případy
  • Nejčastější chyby v účetních a daňových dokladech, opravy nedostatků – pro kontroly (vnitřní kontrolní systém, správci daně, dotace …)
Seminář je určen nejen pro veřejnou správu, ale i pro širokou veřejnost.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

leden - únor 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  
březen - duben 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Účetní a daňové doklady v praktických příkladech roce 2018 10.04.2018