Dnes je středa 21. únor 2018, svátek má Lenka

Nabídka kurzů / OLOMOUC / Celní oblast

Statistika INTRASTAT CZ 2018 v činnosti firmy realizující intrakomunitární obchod v rámci EU a spojení s DPH a účetnictvím firmy

Termín:
čtvrtek 1. březen 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
OLOMOUC, BEA centrum, tř. Kosmonautů 1288/1, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě
od hlavního nádraží 5 minut chůze nebo tramvají č. 1 (směr Nová ulice) nebo tramvají č. 5 (směr Trnkova)
Cena:
1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )

Program

Program semináře:
  • Aktualní právní předpisy EU a ČR k Intrastatu
  • Celní sazebník EU (nomenklatury KN EU) 2018
  • Osoby povinné vykazovat statistiku Intrastat CZ
  • Způsob vykazování statistiky Intrastat CZ, časová souvztažnost vykazování Intrastatu CZ, přepravy zboží a DPH
  • Předmět statistiky Intrastat – zboží
  • Výjimky z vykazování zboží ve statistice Intrastat CZ (zákaz vykazování)
  • Podklady pro vedení statistiky Intrastat CZ, zdroje informací
  • Zařazování zboží do Kombinované nomenklatury EU
  • Problematika jednotlivých vykazovaných údajů ve statistice Intrastat CZ  
  • Trojstranné obchody a Intrastat CZ
  • Opravy chybných údajů v hlášení  Intrastatu CZ
  • Odpovědnost za správnost a úplnost hlášení Intrastat CZ – porušení povinnosti a sankce

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

leden - únor 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  
březen - duben 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Statistika INTRASTAT CZ 2018 v činnosti firmy realizující intrakomunitární obchod v rámci EU a spojení s DPH a účetnictvím firmy 01.03.2018