Dnes je sobota 23. červen 2018, svátek má Zdeňka

Nabídka kurzů / OSTRAVA / Školy

Povinnosti ředitele školy v kontextu aktuální právní úpravy

Termín:
úterý 13. listopad 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:00 h)
Místo:
OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě

Z vlakového nádraží Ostrava-Svinov:

Ze zastávky Svinov mosty horní zastávka, tramvají č. 4 (směr Nová Huť), cesta trvá 26 min, výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova)

 

Z hlavního vlakového nádraží:

Od hlavního nádraží tramvají č. 2 (směr Výškovice), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 1 (směr Dubina), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 8 (směr Vřesinská), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

POZOR!!! u tramvaje č. 4 musí být směr Nová Huť – jezdí ještě tramvaj směr Hranečník, ale na Hranečníku se musí přestoupit na druhou tramvaj č. 4, která jede směr Nová Huť.

 

POZOR!!! – tramvaj č. 4 jezdí od 7 do 8 hodin každých 10 minut (7.04, 7.14, 7.24, 7.34, 7.44, 7.54 hod) a po 8 hodině jezdí každých 20 minut (8.14, 8.34, 8.54, 9.34 hod).


Cena:
1.750,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál )
Přednáší:
PhDr. Mgr. Monika PUŠKINOVÁ, Ph.D.
školení, poradenství, kontroly pro školy a školská zařízení


Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Seminář je akreditován MŠMT, číslo akreditace: MSMT-14998/2018-1-626.

Program

Cílem semináře je shrnutí základních povinností ředitele školy z různých oblastí činností školy a jejich promítnutí do interních předpisů školy. Důraz je kladen na činnost ovlivněnou novou právní úpravou.
Obsah:
  • Úkoly ředitele školy a zajištění vzdělávacího procesu v kontextu novely prováděcích právních předpisů (zejména očekávaná novela o předškolním vzdělávání, o vzdělávání ve střední škole a konzervatoři, vyhlášky o základním vzdělávání): přerušení provozu mateřské školy, počty žáků ve třídě, dělení hodin, víceoborové třídy ve středních školách; další související povinnosti: zajištění vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, některé problémové situaci související s hodnocením výsledků vzdělávání žáka nebo chování žáka; související dokumentace: ŠVP, přijímání dětí k „prázdninovému“ provozu mateřské školy, školní řád.
  • Povinnosti ředitel jako statutárního orgánu zaměstnavatele: souvislost reformy financování regionálního školství a pracovněprávních vztahů; pracovnělékařské prohlídky; související dokumentace: žádost o provedení prohlídky, stanovení týdenního rozsahu přímé pedagogické činnosti, vnitřní platový předpis atd.
  • Ředitel školy jako vykonavatel správního orgánu: problémová místa správního řízení v mateřské, základní a střední škole; související dokumentace: obsah a vedení správního spisu.
  • Povinnosti ředitele v souvislosti s aplikací GDPR: první zkušenosti s aplikací GDPR v kontextu povinností vedoucích pracovníků; související dokumentace: organizační řád, pracovní řád, spisový a skartační řád, směrnice k GDPR, formuláře používané školou.
  • Aktuality ke dni konání semináře, dotazy.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Povinnosti ředitele školy v kontextu aktuální právní úpravy 13.11.2018